200%

Ja, just nu sitter jag i soffan och tittar på Golden League. Och eftersom att jag sitter här är jag inte i Ånge. Jag som såå gärna ville upp och spela brännboll : / Men tyvärr blev Bergmansson sjuk och då ville inte viktor och Niclas åka heller... Det finns en bra sak med det hela och det är att jag hinner plugga, för att jag är puckad, typ, jag fattar inte vad jag hållt på med?!?! Så nu FAAN ska jag vila i sommar och komma tillbaka till 200%. jaja...

Imorn ska jag träna, tror att det blir sprint passet. För jag orkar verkligen inte distans passet och dessutom har jag redan kört det. Är himla sugen på att göra nått, speciellt hoppa höjd : / Men Robban snackade om att jag skulle prova på slägga och/eller diskus. Jag måste ju säga att jag är mer sugen på diskus än slägga. För han sa att jag kunde kanske prova på nån gång när Messe var där, jag menar jag är alltid där men inte han... jaja, får la se.

Nu är golden league typ slut och det är inget bra på tv... Jag ska nog skriva lite om gudar, eller nått annat som måste göras.

/E

Kommentarer
Postat av: Danne

nej haru typ börjat tränat "riktigt" nu??:P

2008-06-08 @ 09:09:44
URL: http://znice.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: om du läste inlägget innan så ser du att jag skrivit att jag presenterar vinnarna imorgon!

2008-06-12 @ 21:01:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Felicia

:o shit! fan vad tärt att plugga på lovet:/ hade fan behövts men de skiter ja i!

2008-06-29 @ 22:29:23
URL: http://feliciaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0