2p från MVG

Det blev ingen sovmorgon idag då men det gick bra endå. Jag åkte till skolan som vanligt och jobbade med scrap booken, dock väldigt lite... men endå det blev lite, men jag måste jobba hemma eftersom att den ska vara klar på måndag.

Det har varit en hel slö dag typ, komemr inte på vad jag gjorde på förmiddan. Åt lunch, vårrullarna var goda med inte stroganoffen, den var hård så jag tror astt det var något annat än korv...

Efter lunchen hade vi engelska, vi fick tillbaka vårt grammatikprov, och jag fick VG+ och bara 2p från MVG, Jippie!! Sen sa kristina att vi skulle träna inför nationella. Vi tränade taldelen, och jag och hanna hamnade i samma grupp och vi skulle träna genom att förbereda 2 ämnen. Det gick väl bra och sen slutade vi typ så jag gic för att sätta in lite pengar med nordea hade stängt sat jag gick och köpte en massa godis islt.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0