Bio Power, tack!

Såg precis Saabs reklam på tv "extra kraft när du behöver den" Denna reklam handlar om nått "Biopower" grej som Sabb har kommit ut med. Och jag känner att jag själv skulle behöva lite BioPower just nu, jag känner mig allmänt less typ..det är skit svårt attt beskriva och jag förstår det knappt själv. Mkt pga mina knän och min skada som snart fyller 1år.. SÅ JÄVLA TRAGISKT! När jag tänker på det förstår jag inte att jag orkat med det här i ETT HELT JÄVLA ÅR!

Mattias på träningen sa för ett tag sen att jag kanske ska ta kontakt med en läkare och komma på en magnetröntken (lr hur det stavas). Men ja vi får se hur det blir...

/E

Kommentarer
Postat av: Danne

tja.. dude när kommeru hit då?? blir inte idag eller??

ja tror med du ska på magnetröntgen... låter vettigt:/

2008-03-12 @ 14:07:49
URL: http://znice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0