Glass i Birsta

jaa, då vard et ett tag sen jag skrev här. bestämmde mig för att skriva typ vaerje dag men det höll ju inte speciellt länge.

Träffade DJJ idag i Birsta, det  var skoj. Tog bussen in och inget gick fel som det annars brukar göra. Kom dit typ 12.15. Sen satt jag och väntade en stund innan de andra kom. Vi gick på draken glass och köpte, ja, glass (oväntat). Det var gott och det blev typ min lunch tyvärr, men jag blev aldrig hungrig det fattar jag inte. Jag bara märkte det när jag senare var på satn och ba: "Mäh, jag har ju inte ätit lunch", Men som sagt så kände jag mig inte hungrig.

Hörde nyss på tv att Zlatan har fått "min skada", nämligen hopparknä. Skoj för han liksom, men han lär nog kunna spela EM endå i sommar. han slipper alltså vänta mer än 1 år innan han blir bra. Vissa ha det bra asså, önskar att jag kunde fått samma hjälp som honom. Jaja ingen ide att gnälla...

Håller på och städar lite nu eftersom att DJJ kommer imorn och det ska bli Funit :D

/E 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker jag med att det ska bli!! :D

2008-03-25 @ 23:12:46
URL: http://johannaberglund.blogg.se
Postat av: Danne

heehe du livet kan vara jäkligt orättvis du...:/

2008-03-26 @ 10:45:51
URL: http://znice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0