Never trust an HR:are...

När idrotten var slut gick vi ju in i omkl. rummet. När vi är där inne säger Kainu att han pengar är borta, och efter en stund hans mobil...

Lillfot (hotell&restaurang) kom när vi hade idrott så mattias sa att de kunde gå in och sätta sig i omkl. rummet (de skulle ha idrott efter oss). Och på en gång tänkte jag att jag inte villa ha kvar mina grejor där inne när de är där. Jag känner ju inte de och vet inte hur de tänker. Jag sa det typ halvhögt men tror inte att nån hörde lr så orkade de inte bry sig^^ Men iaf så när Kainu säger det där börjar ju så klart alla kolla om de har sina grejor kvar och som tur var var mina de, trotts att de bara var i jackfickan. Men sen säger Kainu att han har blivit av med 2000!! Asså ibland fattar jag inte hur folk tänker, precis som att man inte skulle märka att 2 lax var borta...tror inte det. Kainu säger åt mattis vad som hänt och han ba: - Men herre gud, varför hade du med dig så mkt pengar med dig till skolan. och sen lämna de i omkl. rummet. Det måste du väl fatta att man inte kan göra.?!

MEN WTF MATTIAS, DET VAR JU FFS DU SOM SA ÅT DEM ATT SÄTTA SIG DÄR INNE! Skulle vi då tagit med oss väskorna in i hallen lr iaf värdesakerna och sprungit runt med dem, det tror jag inte. Om vi sagt att vi velat tagit ut dem hade han blivit arg då med. Ibland fattar jag inte hur han är funtad, inte de som tog grejorna heller.

Den ända jag kan säga är synd för kainu men jag ör glad att det inte var jag... :/

/E

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan! Vad ska du göra för trevligt i eftermiddag? :)

2008-03-12 @ 16:27:46
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0