Paris Hilton söker vän


Herregud, tar et aldrig slut?! Var nyss in på Kanal5 hemsida och det första jag ser är det här... Jag tycker att det är så tragiskt och fattar inte att hon gör såhär mot sig själv. Hon gör ju narr av sig och skämmer ut sig men tydligen gör vissa vad som helst för att bli känd och synas i tv och media. Första gången jag såg hon då visste jag inte ens vem hon var och det var i house of wax. Det var först när Jessica sa det tror jag som jag fick ett namn sen bara rasade det ju in massa saker om henne. Sen såg jag henne i filmen Pledge this, och det trodde jag var ett skämt, det gjorde ju ett skämt utav henne... Jag fattar inte att hon gick med på att göra det. Sen får man se det här... Asså, ska hon vara med i typ dokusåpa där man ska ta reda på vad som krävs för att bli hennes bästis. Det är ju så jä*la patetiskt...Hon kan ju inte ha någon självinsikt över huvud taget?!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0