Rödlinssoppa & Träningsvärk

Idag, ja vad har jag gjort idag?!

Började med spec idrott såklart, det var ganska tråkigt, alla var typ borta. Zanna har feber, Milla gick och simmade, Linkan har hjärnskakning, Sofia skulle inte köra nå gym idag & Johanna var/är sjuk. Så det var bara jag, Maja, Simon och Annica där, så några fans det att prata med. Det var inte lika slött som vanligt jag har ryckt upp mig lite känns det som och det är skönt. Till lunch var det: Röd linssoppa med korvslantar, det smakade som tomatsoppa med korv i. Efter lunchen hade vi vår NÄST SISTA Psykologi lektion *Uääh*. Jag tycker att det är jätte kul, jag önskar att man kunde välja psykologi B...

På psykologin fortsatte vi med våran "scrap book" först satt jag och funderade en massa på hur jag ville ha den och jag var inte säker på om jag skulle bli nöjd. Men till slut kom jag igång och jag tycker att den blir bra, riktigt bra, ska bli kul att plocka fram den om några år^^ Jag har skrivit om orala och anala fasen och är inne på den oidipala. Men det finns en del kvar att göra. Det blir nog ingen sovmorgon för mig imorn eftersom att alla bra pennor och sånt finns på skolan. Jag har iaf inget omprov att göra, YES, det är rikrigt skönt att slippa plugga till det.

Idag var det nog den jobbigaste träningen på länge... YES YES!! Det var såå skönt men såå jobbigt. Lätt att jag kommer ha fett med träningsvärken i armarna imorn (såg ni svurkiskan*).

*= svensk/turkiska

/E

Kommentarer
Postat av: Hannah

vad tränar du? :) Jag gör itne mycket, ska snart lägga mig coh kolla på tv !

2008-03-13 @ 20:58:33
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe förstår du e avis:P

men va körde du för pass då??:P

2008-03-13 @ 21:11:23
Postat av: Johanna

Jag har gjort en design till dig.. bara så du vet. Om du vill ha den? :P

2008-03-13 @ 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0