Why not MVG?!

Hade matte först på morgonen, shit vad längesen det var. Det har avrit ganska skönt tycker jag. Nu har var börjat med pythagoras sats, jaa, måset varit en kille med väldigt lite att göra som kom på den. Men det gick väl bar och det gäller väl bara att komma in i det.

Till lunch var det nån köttgryta av nått slag, de som gjort den måste tappat hela byttan med cayennpeppar. Det tyckte jag var lite synd satt. Efter lunchen stack jag på stan och köpte fika på espan, sen köpte jag kakor åt Maja, får se om jag får igen de pengarna^^

Sen hade vi semenarium på Psykologin, med monster fika, och det var ingen underdrift med monster. Som sofia sa: - det ser ut som i "du är vad du äter". Och så var det. Vi gick igenom då vi hade våra tester på stan, haha, det var ju lite skoj. Sen visade vi våra scrap books. Sen hade vi betygssnack, åångest, inte riktigt men typ. Det första hon säger är typ "om du skulle ge dig betyg vad skulle du ge då? Jag som ville ha MVG, men det blev VG. Bilden förklara ganska bra hur jag kände det då.

/E

Kommentarer
Postat av: Danne

hahaha väldigt vacker bild eddan, grytm snygg.. försår att du fick "MVG´" i bild (A)

2008-03-19 @ 14:24:25
URL: http://znice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0