6-7 & 3-4

Japp japp, då var helgen snart över... Idag har jag inte gjorde mycket förrutom att "jobbat" på MNC. Visste inte vad jag skulle göra när jag kom dit idag. Jag trodde att jag skulle vara på slägga efetrsom att Patte skulle på Gudstjänst^^ Skoj för han. Men det blev så att jag hamnade hoss Lasse som skötte tidtagningen. Och jag skulle videofilma alla lopp som skulle springas. Så hela denna dag har jag hängt ut genom ett fönster och filmat, fönsterkarmar är inte spec sköna så mitt arsle ser ut som en kassler, typ...

Eter det, lr a, det tog ju hela dan, som vanligt åt jag hur mkt som helst av funkis fikat. Jag tror att jag åt 6-7 mackor och drack 3-4 cola. Men jag menar, allt bara står ju där och ingen annan äter ju det och jag är hungrig!?

Nu sitter jag här i soffan och bävar (?) mig lite, jag borde gå ut och springa men jag är peppad till typ 2,6. Jag ska ut och springa 1km x 3. Jag har typ ingen kondis, lr inte typ utan jag har helt enkelt inte det. Men jag kan inte skuta upp det uatn när jag skrivit det här sår jag och byter om och går ut och springer. Det är endå en skön känsla när man är klar.

Jag måste bara skriva en sak till, GRATTIS Alexandra!!! Hon persade idag i höjd! hon var skit nära på 1.47 men det nya perset lyder nu 1.45. Jag svär asså, hon tar 1.50 innan sommarn är över. Nu är hon värda ett par hoppskor som hon hade kommit översne med om med pappa. Jag säger bara, GRATTIS TJEJEN!! 

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0