Blå gubbe, BULL SHIT!

Japp japp, ovanligt att jag sitter i soffan altså:P Iadg har vi haft medicinsk grundkurs, det gick väl sisådär, men det var bara för att jag var så lat!! Men nu ska jag ta mej tusan lägga manken till och lägga in en extra växel nu på slutet. Efter det hade vi idrott och det var kul, asså, jag måste bara säga det att jag ÄLSKAR brännboll. Det är liksom hur kul som helst!!

Sen åkte jag på träning och ja, tränade:P Det gick bra, äldigt bra, jag kände mig värts amotiverad. Sen var det ju såklart vårruset iadg. Det var kul och se på, man kände nästan vibrationer i backen när tanterna körde friskis o svettis som uppvärmning. Sen såg jag Annica och Hanna och häjade på dem när de var påväg in i mål.



Gaaaahhh, det är på snudd att jag jaa, kokar över. Det kanske var att överdriva lite men jag får spel asså. Grejen är att jag fick en kedjebrev än en gång. Denna gång kom det dehär som jag tror att jag nu fått säkert 5ggr. Det jag fick var det här klassiska "msn-kommer-kosta-pengar-skicka-vidare-få-blå-gubbe" grejen. Asså, hur fucking dumma är folk egentligen, jag har som sagt fått det här säkert 5 ggr. Och själv klart skickade jag vidare detta mail de 3 första gångerna, men sen har jag inte gjort det och inte har jag fått nån blå gubbe inte!? Och varför i hela fride spelar det för roll?!?!? Nä, skicka inte till mig för jag bryr mig inte! Men om det mot förmodan skulle kosta pengar att använda msn, ja då ber jag om ursäkt!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0