Bussovaren

Än en gång sitter jag här i soffan utan nått att göra, lr ja, utan nå kul o göra.

Idag var det inte spec mkt i skolan, det enda vi gjorde var att ha nationella i matte. Det gick väl antar jag, ska inte säga om det gick si eller så utan det frå jag se när jag får tillbaka de. När man var kvar var det rast och efter en stund av övertygan fick jag med mig Annica och Åke ner till sjuksyster föra att mäat och väga sig. Ja, jag hade önskat att jag avrit lite längre men det får duga:P Sen vikten var jag lie förvånad över, men muskler allt ju satt:P

Sen efter en stund på skolan tog jag bussen hem, när jag åkte 609:an in till timrå passade jag på att sova lite, typ. Dert började med att jag provade blunda lite, det var rätt skönt sen somnade jag sov kanske 10min. Hörde några som skrattade, jag hoppas att det inte var åt mig:P

Nu ska jag se på About a boy satt jag fattar lite mer utav boken vi ska läsa.



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0