Go me!!

Shit nu var det as längesen jag skrev här, jag vet inte varför, det har bara blivit så. Allt bara kommer efter varann. Jag kommer hem efter skolan sen åker jag på träning, sen efter träningen pluggar jag kanske lite och direkt efter det ska jag typ sova. Jag har alltså fullt upp...

Jag orkar inte skriva om vad som hänt, det har nog inte hänt nått spec heller, jag fick MVG på naturkunskaps provet som vi fick tillbaka, jag säger bara två saker: GO ME! och ni skulle sett  min seger dans i klassrummet, som tur var va det inte så många som såg den:P

Just det, Det hände typ världens mest pinsammaste sak igår med. Jag tror att det ar det värsta jag någonsin varit med om. Vi gjrde ju en film om medea, ja det var iaf as pinsamt!! Jag satt och blundade och höll för öronen när et var jag.

Idag vet det mittnorden och frä en gångs skulle var det fint väder, det var skönt synd att man var tvugnen att sitta inne mesta delen av dan. Jag blev jättemycket sufgen på att tävla iaf så jag är FETT less på att mina knän ska vara skadade. Så nu får det FÅR DET FÖR FAN BLI BRA INNAN JAG FÅR ETT NERVÖST SAMMANBROTT.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0