Human tetris i Sverige

Seriöst, jag tror att jag dör asså!

Ligger i sängen och lyssnar på radiooch ska kliva upp typ nu. Varför jag skriver detta är att jag hörde den sjukaste grejen på länge...

HUMAN TETRIS KOMMER TILL SVERIGE, PÅ 6:AN MED SVENSKA KÄNDISAR!!

Asså, human tetris är typ det sjukaste program jag sett. det handlar om att det kommer en vägg mot dem sen ska de ta sig igenom den på nått sett, det är ju såklart hål i den i form av människor eller djur. Det som gör det hela, ja roligare är att de har värsta silver/guld helkroppsdräckterna^^ Och om de inte klara att ta sig igenom hamnat de i en bassäng med vatten

Det enda som jag undrar över är vilka kändisar som kommer ställa upp^^ Här komemr iaf en länk satt man kan förbereda sig på hur det kan se upp när Leif Pagrotsky (?) ska ta sig igenom en gubbe som är 2m upp i luften^^

http://www.youtube.com/watch?v=Ll2kajMH2u0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0