Kött i glassen

Ja, just nu sitter jag på bussen hem. Det är skönt tycker jag, det har inte varit nån jobbig gad alls. Först var det specialidrott på Jocks, och det gick ju som vanligt, kanske lite roligare än det brukar. Sen följdde ag med Maja och Sofia till stan för att köpa lite glass. Och jag måste bara sga att jag åt typ världens godaste glass idag. Det var en glass från Diplom Is, den hette nått med fruktis... Det var iaf en typ av isglass med hallon/passions smak, grejen med den var att det var liksom fruktkött i glassen! Det var hur jä*la gott som helst, nu har jag hittat sommaren glass iaf.


Ja, eftersom att jag sitter med datorn i knät just nu så blir det inte så mkt sova som jag annars är ganska bra på på bussar. Jag fattar inte att issa inte förstår det sköna med det, visst det är lite pinsamt men det äre fasen värt, det borde ju du, Annica, inte ha nå svårt med.P


Nu när jag kommer hem måste jag nog plugga lite nk, så det blir nog datorn i knäet, en glass i handen och en hund på sidan i gräset:D Se ya suckers;)




Näe, det gick inte, jag somnade med datorn i knäet...Som tur va hade jag solglasögona på mig så kag såg väl inte allt för knäpp ut....Men såå skönt det var då!!!

/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad sugen jag blev på glass nu :)

Om du vill så får du väldigt gärna rösta på min blogg "Tjohalias blogg om inredning" och hjälpa mig komma till final! www.theguide.nu/votetisdag.htm

2008-05-27 @ 21:47:13
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Tobias

svar: vi får väl se ;D

2008-05-28 @ 21:16:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0