MAX :D

Oj, ja nu var det ett tag sen men skit samma. jag skulle skriva för nån dag sen men det försvann och jag orkade inte...det gör jag inte nu heller, var med Jessica och Johanna i lördags det var askul att träffa de igen. Tyvärr är jag skyldig dem pengar så jag får se till att fixa fram de till nästa gång vi ses.

Blev lite sent igår så jag var lite "lost" imorse när jag vaknade. Först visste jag inte om det var skule eller inte men det var det. Så det vara bara kliva upp, efter typ en kvart, och göra sig iordning. Vi hade matte idag som vanligt, det gick väl sådär, tycker det är lite onödigt att lära sig om potenser och exponenter och ja, allt sånt där som man aldrig lär använda sig av i livet.

Efter matten åkte jag till mormor för att hon skulle ha hjälp med att sätta upp nå fågelholkar på tomten, det gick bra...:P Sen blev det en hamburgare på MAX, det var Såå gott, lätt att jag dissar Donken efter det.

Just nu sitter jag på altanen och funderar lite på: Om glassbilen kommer idag/isf vad jag ska köpa, om jag kanske ska ta och kamma/rycka Ohboy lite, Ska kanske hämta posten och se om hemglass bladet kommit, Men jag borde också plugga lite, jo det måste jag nog göra. men nu ska jag kolla om Glassbilen kommer idag


Kommentarer
Postat av: Danne

haha tkr du???:P

2008-05-15 @ 20:54:53
URL: http://znice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0