Soffan asså

Asså, det är nått speciellt med soffan alltså, värsta bloggsoffan^^

Idag har det varit en hyffsat lugn dag. Först hade vi engelska, där vi inte gjorde nå mycket alls. Jag var lite efter så jag jobbade på i början av lektionen. Men sen kom Kristina in med fika och vi skulle gårunt och titta på allas grejher som vi satt upp men det blev inte så mycket så. Sen gick jag lite på stan och det var rea på JC så jag köpte en skjorta där, jag hoppas hoppas hoppas att den inte blir för liten...

Sen hade vi naturkunskap. ja, det var väl typ det vi gjorde sen åkte jag hem.

Just nu sitter  jag som sagt i soffan och tittar på talang, efter det lär det bli Oceans Twelve, jag hoppas det iaf. Imorn skulle jag ha tränat, men jag tror inte att det blir så. Alexandra ska och tävla så mamma åker med henne och pappa skulle nog åka och jobba. Så antagligen följer jag med Alexandra och ser på när hon tävlar i söderhamn.

/E

Kommentarer
Postat av: westholm

elr så om du vill kan du hänga med mig å fiska i huddik å sen på kvällen crusing ;) ring.

2008-05-31 @ 09:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0