Jag viiiiiill

Hejsan hoppas!

Idag hade vi Nationella i Engelska B, Lyssa och läsa. Och en fråga jag genast ställer mig är, eller något jag undrar snarare: varför använder de så svåra ord?! Vad är meningen med det? Ville de att vi SKA misslyckas? Det är ju nästan så svårt så det knappt går att fatta sammanhanget eller förstå det i stort... Och speciellt när de pratar, då använder de inte bara svåra ord, de snackar snabbt också! wtf... Jag vill bara spotta i provet, slå ihop det och slänga det på golvet och hoppa på det så att det skvätter på de som gjort det!

Efter det åkte jag till Vvk (Villa ville kulla) och jag träffade Batman! Fast nu menar jag ju dagiset furudal! LURAD! Men jag träffade Batman, Det var Oliver L som hade en sån kostym, och mask! Jag glömde fråga om jag fick låna den någon dag... De gjorde äppelpaj när jag kom! Lagom i tid, sen var jag där till fyra. Och sen åkte jag hem till Horsta.

Imorgon ska jag träna, ska följa med Alexandra och mamma för att en tjej ska tävla med Rohan, Alexandras häst, så jag ska sitat där 20-30min innan mamma skjutsar mig till träningen. Det ska bli skönt och träna, nu är jag jätteträna sugen! Jag vill ut och springa NU! Men jag väntar tills imorgon, men jag vill inte springa, jag vill hoppa! Men jag får se hur det blir, jag börjar käna mig mogen för att hoppa snart... Skulle nästan vänta till februari-mars satt jag inte hoppat på 2år. Men det tänker jag inte göra om jag får. FÖR JAG VILL HOPPA! Hoppa hoppa hoppa, höjd höjd höjd! Jag känner hur en liten kille innuti mig vill ut och landa på den tjocka mattan! Som Axel sa (en kille jag hade på sommar friidrotts skolan) Jag gillar mest höjd för att man landar så mjukt.
 
Näe! Nu är det dags för mig att få göra lite riktiga grejer känner jag! Men nu ska jag sova!

/E 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har fått en utmärkelse av mig i min blogg :)

2008-12-31 @ 11:58:06
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0