It's not the fall that hurts...

Balloo!

Vad tänkte jag skriva...

Det jag tänkte var väl att skryta lite om att jag fortsätter på min väg till körkortet, fast jag hade ju tänkt skriva det på ett lite oskyldigt sätt...

Jag var på skolan och körde i fredags, ett dubbelpass=80min. Jag körde med en ny kille som heter Andreas, jag trodde att jag skulle köra med Daniel men... Det blev tydligen A. Han sa att vi skulle backa lite, så vi körde, lr jag körde, till Sidsjön där vi svängde in på nån gata. Där jag skulle backa runt några hörn. Det gick bra till en början i första backningen, men en tittade jag fram och jag körde åt h-vete. Inte h-vete men jag hamnasde ur kurs. Men det gick bättre och bättre.

Sen körde vi in till stan och han visade mig var vägverket låg så jag vet var jag ska göra mitt teoriprov och min uppkörning. Inte för att jag kommer ihåg men... Jag tror att det låg nån stan vid järnvägen. Sen när vi åkte tillbaka till skolan sa han att jag skulle få fickparkera. Jag ba: Whaaaat?!, Nej, så jag jag inte men jag tänkte det. Men det gick skit bra och jag krockade inte ens! Sen gick vi in och bestämmde lite grejer. Så nu har jag halkbana, teoriprov och uppkörning bokad!! GO ME!

/E

Kommentarer
Postat av: jenny

mer videbloggar!

2008-11-05 @ 09:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0