Snåvv

Hej hopp!
 

Det var som sagt med blandade känslor som jag titade ut genom fönstret imorse... Speciellt med tanke på att jag skulle träna, utomhus. Jag blev först lite glad för att om det ska vara kallt, då ska det vara snö också, samt vise versa, ska det vara snö ska det vara kallt. Men när jag tänkte på att vara ute och springa på banorna på balders blev jag inte så sugen. Men när jag kom till balders var banorna täckta med snö, men då kommer Mattias och säger att vi ska vara inne! Då blev jag ganska glad, så nu är det max 5 pass som vi kommer att kanske vara ute!

Sen när jag kom hem har jag inte gjort mycket... Inge mycket alls, jag har städat i mitt rum, faktiskt! Jag har lite kvar men det tar jag imorn, sen tittade jag på "Tack gode gud". Det programmet tycker jag är skit kul!

Jag försökte hitta något klipp från det på tv4.se, men jag hittade det här islt http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.386788
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0