Cheeeeese

Hej!

Ja, jag har 2 grejer jag vill ta upp nu, eller jag vill ta upp 3, kanske 4, man det är 2 saker jag skriver det här för.

Det första grejen är en grej jag har hört talas om, och det är att det tydligen ringer runt folk. inte vilka folk som helst utan sånt där folk man inte vill ha att göra med, och då menar jag ju såklart sånna här bedragare, sånna som ägnar sig åt att lura folk. Åter till saken då, dessa bedargare ringer tydligen runt och säger nått med "Congratulations...". Mer vet jag inte, för det är när man hör det som man ska stänga av/lägga på. För om man lyssnar vidare börjar det typ gå pengar eller nått!

Andra grejen jag tänkte ta upp då, Cheeseburgaren! Vad är det som håller på att hända med vår värld?! Nu har de ju höjt priset till 12 javla spänn! Varför i hela fridens dagar har de gjort det? McDoland´s är ju typ den största matkedjan i världen, det är säkert sant också men, så det är ju knappast pengarna de behöver. Eller ja, de behöver inte pengarna men de vill väl ha mer! Men varför!? Varför, varför, varför?! Vad har vi gjort för fel för att de ska göra såhär mot oss?! Jag tycker det är dålig stil. För hu lätt är det inte at slänga fram en 10:a och få en, eller lägga fram en 20:a och få två?! Hur skönt har inte det varit på en skala. Nej istället ska man krångla på med små mynt! Snart kommer den ju kosta 15, och sen 20, precis som med bensinen?! Fast den har ju sjunkit till 10.64 just nu satt, man får väl vänta några år innan den är nere där igen...


Den tredje grejen jag tänke då. Det var om det om skolan idag då. Det var inget speciellt idag, vi gjorde nästan ignenting, första hade vi NP muntligt svenska, det gick bra tycker jag, sen hade vi estetisk verksamhet, där gjorde vi ignet heller.  

/E

Kommentarer
Postat av: westholm

haha dom ringde till mig. Press 9 to collect your price..



haha, MEN jag TRÖCK INTE! :D



blä på donken.



nä nu måste juag plugga. ciao

2008-11-11 @ 15:36:46
URL: http://jssw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår precis hur du känner med det där om hamburgaren. jag tycker själv om hamburgare väldigt mycket. vi kanske har något gemensamt? barbie längtar efter sin Ken! <3

2008-11-12 @ 13:08:53
Postat av: barbie the one!

2008-11-12 @ 13:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0