Aj aj aj....

Ja, jag tänkte börja på ett annat sätt men...

jag skulle visa några t-shits jah hittat på Topman, men som vanligt när man ska in på en svenska sida på internet så tänker man ju att "bara jag sätter .se efter topman borde jag ju hamna där". Men ICKE, tydligen är det .com för om man skriver .se hamnar på man nån javla porrsida... Porrsida kanske var att ta io men det är nått med erotik iaf, jag har inte varit in och kollat satt. Men jag blir så less när de som lägger upp sida använder sånna här knep för att få sånna som inte vill hamna där att endå göra det. De här är ju inte de enda, har för mig att det är samma sak med lunarstorm, fast där är det om man flyttar om bokstäverna eller nått. Och om man skriver på datorn och är lite snabb så är det inte så svårt att vända på bokstäverna omedvetet.

Men det mest dåliga är ju att det finns ju barn som är inblandade, speciellt när det gäller lunarstorm, där är det ju liksom 9-11 åringar som också är inne. För mig spelar det ju ingen roll att jag hamnar där, jag bara stänger ju ner. Men de gör det kanske inte, nu vet inte jag hur förfärligt det är om de hamnar där men de ska iaf inte göra det...

FY SKÄMS!

Här är iaf t-shirtsen jag har hittat. Jag hade sett tre olika men nu när jag var in hade det kommit en till. Så nu finns Brain, Topcat, Choochoo och Benny! jag vill så gärna se den serien igen, det var kvalité det! Jag drömmer tillbaka till tiden då det sändes...  (Nu vill inte bilden laddas upp)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0