Eko eko eko!

Tjabba!

Idag har jag inte gjort mkt, inte mkt alls... Jag har bara varit hemma och tagit det lungt! Jag, mamma och ALexandra spelade ett spel som heter "Take it easy", det var väldigt kul, mkt roligare än vad jag trodde. Detta trots att jag spelat det förrut så var det roligare tycker jag.

Sen har vi bara varit iväg en sväng och handlat, vi köpte blåbärssylt, så äntligen kan jag äta gröt till frulle! För utan det går det inte. Jag känner verkligen att om jag bodde själv då skulle havvagröt vara jaa... det skulle vara det jag åt nästan jämt! Det är så smidigt, och det går snabbt att göra och dessutom är det ganska gått! Vi köpte för övrigt ekoligisk sylt! Har ramlat in lite på det spåret, inget dåigt men lite oväntat, det är ju bara bra!!

En sak som slog och har slagit mig är att allt inte alltdi blir som man tänkt sig... Speciellt inte när det gäller datorer! Det vill bara inte funka som jag vill... Och vi har just nu 3 datorer hemma, min inräknat, och man kan typ bara använda de till varsin sak... Det är så störande att inte kunna sitta vid samma, utan måste springa runt hela husen, pga att en är stationär... OCh dessutom tror jag att vårt internet är knäppt! Ja, det tror jag!

Nu ska jag gå och lägga mig för imorn 8.45 har jag en dubbelkörlektion inbokad, sen blir det BL med mamma och ALexandra :D

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0