FAAAN

Jaha, jag ska sova strax satt...

Idag var det öppet hus på Mitt universitetet. Det var tråkigt, först var vi på "Grafisk design" det var roligt att lyssna på men det tog en stund. Sen gick vi på Rehabiliteringvetenskap, det var så jäkla jobbigt, tråkigt och jobbigt. Jag höll på at somna, orkar inte berätta, en sak var bra och det var att de hade as goda mackor. De var typ hur goda som helst!!

Sen hade vi matte.... Ja, det säger sig självt. Efter det gick jag på Körskolan för att träna lite på teorin till körkortet. Haha, ja, för att inte kollat i boken gick det väl bra. Eller nu ljög jag, jag har kollat i den men inte mkt. Jag fick 47/70 det var = Underkänt. Men det löser sig, men det som är lite jobbigt är att det är 4-5 olika "kapitel" som man måste klara av. Till moppen räckte det med ett...

Sen efter det åkte jag hem och på träning, och jag så fram emot att få använda mina vantar och min mössa. Felicia som var där sa att den var... Gullig, jag förstod att hon tykte den såg rolig ut, nästan som en badmössa. Men det skiter jag i för det var skitskön. Men vi joggade en bit på Ryggis, sen lite löpskolning, sen skulel vi springa lite, först bara 20m. Och vad tror ni inte händer?! vid kanske 16-17m biter det till i vänster framlår, och jag har typ sträckt mig eller nått... JAG ORKAR FAN INTE MER. Räcker det inte med mina knän och min rygg som börjar säga ifrån?! Måst ta och ringa den där killen och få massage eller nått! Kan jag inte bara få bli bra snart? i februari/mars fyller min rehab tid 2 år... Det är så JÄVLA tragiskt! Nej jag måste sluta tänka på det, jag bli bara nere. 

Nu ska jag sova, sen imorn är det idrott, hoppas typ att jag kan vara med, det skulle vara boxning satt det ska nog gå, sen ska vi ha engelska. Shit, hoppas vi inte hade läxa... Nej, och sen hoppas hoppas jag att jag kan träna.

/E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0