Katla Knugen

Hallå hallå!

Jag tänkte bara skriva här lite innan jag går och lägger mig, Idag har jag inte gjort mkt, jo, jag har gjort jättemkt matte. Det var tänkt att jag skulle åka bort men när jag låg jättemkt efter i matten kände jag att det inte var rättvist mot mig själv att göra det. Dessutom är det skit svårt och jag känner ig jättedum när jag räknar. Jag trodde ju liksom att jag hade ganska så bra koll på matte, men icke då! Jag var bar på matten i typ 6:an - 7:an, sen dess känns det bara som att det går neråt, men nu ska jag slita som ett djur för att få G, men kanske VG med lite tur.

Det har inte hänt så mkt tror jag, i veckan alltså. Tänkte nyss febrilt(?) igenom vad som kan ha hänt för att jag tänkte skriva det men jag kom inte på nått. Varför kan det inte ha hänt nått kul, jo klart det har hänt nått kul men... inget jag kommer ihåg.

jag är fortfarande sjuk, eller ja, sjuk och sjuk men jag är snorig med halsont. Nu har jag börjat bli sådär snorig att man måste snyta sig hela tiden. fast idag upptäckte jag att jag låter som katla, draken i Bröderna Lejonhjärta, när jag snyter mig. Därför lägger jag upp ett klipp så att ni kan fantidera om hur det ser ut och låter som! På tal om det, kommer ni ihåg när man var liten och såg BL?! Då var ju Katla skit läskig, allvarligt! Så var det ju, jag tror att jag blundade då ja. Det värsta var nog när Skorpan och Jonatan var inne i grottan och hon kom *RySeR*



Imorn vet jag inte vad jag ska hitta på, jag får väl se, ska jobba mer matte, lite Omvårdnad och kanske lite medeltids grejs. Jag håller just nu på att fixar med lite bilder som vi ska ha med i redovisningen, jag kan bjuda på en därifrån!


PS. Det är när hon sprutar eld som det låter som mig, inte när hon ryter ;)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0