Sikken medelmåttig dag...

Tjabba!

Hehe, jaa, vad ville jag då?! Jag försöker komma på om det hänt något kul idag. Men det har det inte, idag har varit en sån där dag som alla andra, inget speciellt. Det har varit en helt vanlig dag, idrott och lektion.

Det enda som var annorlunda var att vi slutade tidigare, helt omedvetet när det gäller mig själv. Vi satt och skrev om hjärnan och inlärning på lektionen, och när alla var typ klar sa kristina att man fick gå hem om man var klar. Så jag kollade på kl. och såg att den var 20 i, och 610 går kvart i. Så jag skyndade mig till bussen för att inte missa den. För när jag kommer till Timrå så går det en buss 16.00 till Lagga. Men när jag sitter på bussen till timrå kommer jag på att klockan är 14.55, inte 15.55 som jag var helt säker på. Och ni som vet var jag bor och hur bussarna går vet att de inte går speciellt ofta, typ en gång i timmen. Så jag skyndar mig att kolla i mobilen om det går en buss till Lagga 15.00, jag har tidtabellen i mobilen, det är jättebra! Det borde ochså DU skaffa. Gissa om jag blev glad när jag såg att jhag slipper gå hem =)

NU är klockan inte ens 22, den är 21.47... Och jag är jättesov sugen, kanske beror på att jag inte sov på bussen idag, vilket mirakel asså! Men det kan ju bero på att jag skrev lite frågor på datorn till en kost tjej som ska komma och prara med oss på träningen. Så det var väl tur att jag inte somnade då! Nä, nu ska jag försöka hitta på något, ja det ska ja, såhär 18 min innan man ska gå och lägga sig, jag har liksom ingen bok att läsa heller..., jag kanske bara sätter mig i min sköna rotting "ligg"stol och lyssnar och sjunger lite Cold Play eller Gavin Degraw!

/E

Kommentarer
Postat av: bianca

SKAFFA NÅGRA VÄNNER! BÖG

2008-10-10 @ 09:59:12
Postat av: Humpe

DU SER UT SOM EN TRANSING!!!! AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAH

2008-10-10 @ 10:02:12
URL: http://scatlover.com
Postat av: Anonym

Bry dig inte om töntarna. Dom har inget eget liv utan mår bättre av att trycka ner andra!!

2008-10-10 @ 19:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0