Jiiiha

Aufvinersen, som jag brukar säga... Nej det brukar jag inte jag försökte bara vara rolig men det gcik inte så bar märkte jag.

Nu i helgen träffade jag JJD,. närmare bestämmt i söndags, igår då... Det var roligt att träffa "gänget" igen, det görs för sällan! Vi såg på film, mirrors, ganska bra tycker jag. Sen gjorde jag och Daniel nått som skulle likna chokladbollar, det blev inte som det brukar bli för mig... Fast det kan ju bero på tubmargarinet eller fiberhavregrynet eller att det inte fanns vaniljsocker eller att det inte fanns tillräckligt med kaffe... Vad vet jag. men det gick att äta och de var ganska goda, jag åt säkert hälften.... Sen tränade jag och Daniel, det var jobbigt och jag hatar att jag känner mig så trög...

Idag Träffade jag Jessica och Daniel på stan för att fika. Men innan det så var jag bara hemma och bara var... Sen när jag skulle till bussen kände jag på mig att bussen inte skulle komma. För man kan inte lite till 100% på laggabussen! Jag gick ner satt jag var där typ 4min innan den skulle gå, och jag hade tålamod att vänta i hela 6-7min efter att den skulle ha kommit. Och därför hade jag börjat planera vad jag skulle säga när jag skulle ringa till din tur. jag tänkte säga typ såhär "Ja, nu är det såhär att jag står i Laggarberg och väntar på bussen, det är 6minuter sen den skulle ha kommit, men det har den inte gjort. Därför insisterar jag på att nu skickar en taxi åt mig, jag inte bara insisterar på att ni skickar en utan jag kräver att ni gör det!"

Den kom precis när jag skulle ta mobilen för att slå numret! Och då menar jag verkligen det, jag hade den i handen när jag såg att den kom i backen. Sen åkte jag in till stan och fikade, sen gick jag på körskolan och KÖRDE!!! Det var kul och jag kände mig duktig. 

Slutet gott allting gott! jG vill att "Topcat" ska gå på cartoon!!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0