Så att säga

Hallo, jag jag skulle säga.

Idag, idag, idag, idag. Jaa, började med att jag klev upp såklart då. Sen vid halv 2 tiden åkte jag till stan för tt träffa Jessica och Daniel. Vi gick lite på stan, jag köpte en plånbok. Jag hade planerat att kolla efter en, eftersom att jag tycker att jag behöver en, satt jag köpte en. Sen åkte vi upp till Jessica där vi tittade på The Happening, den var lite konstig, ganska bra en lite konstig. 

Men just nu sitter jag här, tittar på "videokväll med Luuk" eller vad det nu heter. Nu tog det slut. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag ska nog sova och ladda batterierna. På tal om batterierna, jag förstår mig inte riktigt på mig min iPod... Det känns inte som att jag stänger av den riktigt, men jag antar att jag gör rätt men den laddar inte upp utan den bara startar på en millisekund bra iofs men det känns inte riktigt bra, som proviva-reklam människorna skulle ha sagt.

Och på tal om proviva, för några dagar sen kände jag att det var något som saknades typ, jag var liksom sugen på något, men jag visste inte vad. Jag var in i kylskåpet flera gånger innan jag tänkte "det kanske är appelsin juice jag är sugen på", till saken hör att jag inte brukar dricka apelsin juice, utan tycket att det varit beskt. Så jag tog ett glas, och till slut blev det typ 0,5L islt. Är det såhär den känns att vara gravid?!

Jag vaknade vid kanske 4-5 tiden av att jag låg på min iPod. jag måste glömt att ta av mig den när jag skulle sova, eller att jag tagit på mig den i sömnen(?) 

Nu känner jag det där suget igen... Jag ska gå ner och ta en mandarin, käka den, lyssna på musik och gå och lägga mig. Fast allt på samma gång då!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0