En hästsvans eller nått

Hej hopp

Idag hade vi redovisning på en sak som vi skulle redovisa om, ganska logiskt va?! Det gick bra, jag tyckte jag gjorde en bra redovisning *hehe* Nä men, det gick bra, det var väl nån sak som jag gjorde lite fel, men det är sånt som händer, man är ju inte äst på det här med muntlig redovisning...än... På tal om det! Tom i vår klass klagade idag på att vi hjämt (haha, jag stavade med hj....) *jämt har grupparbeten som vi sedan redovisar muntligt. Varför är det dåligt?! Jag skulle aldrig varit såhär bra på att redovisa om vi inte tränat så mkt som vi gjort. Så nu är jag mkt mkt bättre än vad jag var i 1:an till exempel.

Sen fick vi tillbaka ett prov, det gick skit, jag orkar inte tänka på det jag blir bara arg!

Sen hade vi estet verk. där vi skulle skissa. Först skulle vi skissa av två krukor sen, den klassiska, en fruktskål. Det gick väl bra antar jag... Sen gick jag på stan med min dator under armen och kömpte ettpar löparvantar och en löparmössa. Den var så jäkla skön att jag var tvungen att köpa den! Den gick liksom ner över öronen, perfekt när man ska springa ute, lr ja, det är ju det den är till för^^. Så nu bara längtar jag tills imorn då jag ska använda den;) 

Haha,d et var en lite rolig grej som hände, lr ja, det var ju så iaf att jag skulle prova mössan, fast innan frovade jag en annan. Sen när jag tog på mig den såg jag att det det var ett litet hål i mössan, så jag satt den i pannan. Och det är ju då jag ser hålet, och ja ba. WTF?! Vad är det där? Är det ett svett/luft hål för pannan. Men sen kom jag på att det var för håret, en hästsvans eller nått...

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp en ny videoblogg, saknar dem :D

2008-10-20 @ 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0