3-3-4

Hellooooooo!

jag har precis kommit hem från träningen, det var kul! Själva "grejen" idag var 300x8, fast med 10min vila efter den 4:e. Det var iaf jätte jobbigt och jag kunde knappt andas efter sista, jag bara gick och tokandades i typ 2min. Men det gick bra iaf. Vi var inte så många idag, 4st, Jag, Johanna, Dennis och Henrik, lite tråkigt när det knappt är nå folk, speciellt när jag är den äldsta... Det är sån himla skilnad om man jämför med bara för 8månader sen, då  var det många äldre, men inte nu... Jag kommer hru som helst ha träningsvärk imorn!

Idag hade vi först specielidrott som vanligt, det var lite segt som vanligt. jag blev hungrig som vanligt och jag har kommit på att jag ska ta med mig en macka som jag kanske äta när magen säger till. Efter det hade jag bestämmt med Therese att hon skulle klippa mig, hon frågade satt jag tänkte att då måste hon ju kunna lite, dessutom förberedde jag mig på det värsta, men det blev bra, riktigt bra! SÅ jag tackar för det och känenr att jag mår lite bättre när jag tänker på att det var gratis!! Sen gick jag och åt, jag åt tyvärr bara lite fil... Jag borde ätit mer men jag kom sent och de andra hade gått och satt sig och jag orkade inte så i kön (för om man tar fil slipper man kön)

Sen hade vi Svenska, vi har börjat förbereda oss inför NP, det var riktigt kul idag, jag valde att skriva om Martin Luther King's tal och massa runt om kring. Sen följde jag med Anki och Johanna på stan en stund innan jag gick och köpte två mackor på Subway som jag åt innan träningen.

Just det, jag gick på körskolan idag igen! Jag fick idag 57/70, så hittils ser min öknings svit ut såhär 3-3-4. Men tyvärr är jag fortfarande underkänd men det ordnar sig som Timbaktu skulle ha sagt! Nu ska jag fixa lite mat och sedan skriva en grej satt jag får vara ledig imorn:) Iaf fram till lunch!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0