FLOTT

Hola Hola (icke spanska)

Idag har varit en slapp dag, började med att inte göra någonting från 8.30 - 12.30 eftersom att vi inte hade någon Omvårdnad. Jag tittade lite på WALL-E, den ligger jämt med Råttatoj! Sen hade vi engelska, vi har börjat träna inför NP, jag tyckler det är överskattat, träna inför NP?! Hallå... (Hej, skulle Patrik som gick i min klass 3-6:an sagt där). På rasten där ringde jag till en förskola för att kolla om jag kan ha min APU där. Det är inte säkert, jag skulle ringa på måndag för att kolla igen. Och egentligen skulle lappen varit inne idag : z

Efter skolan gick jag på stan tills dess att mamma kunde skjutsa hem mig. Och jag hade ganska lång tid på mig att gå... Jag gick för att sitta på körskolan en stund eftersom att det kunde driva lite tid! Men när jag kommer det står det att se stänger 15.00 på Fredagar, vad är det för påhitt?!? Så jag kunde inte går där utan gick på stan. Just det, i morse såg jag att jag hade ett paraply i väskan som jag skulle ha, så jag tog ut det eftersom att jag tänkte att jag inte behövde det. Tror ni jafg ångrade det när jag kom ut på stan och märkte att det regnade...!

jag gick hur som helst på stan från 15.30 - 17.00, så jag hade lite tid på mig. Så jag började gå, jag gick först till FLOTT, för att det låg närmast. Jag kände att det vore snyggt med en mössa, så jag köpte en som passade ganska bra till min blivande vårjacka. Det fanns jättemånga olika att älja på men jag valde denna! För att den var snyggast! Sen gick jag runt på stan jätte länge... Jag gick runt flera gånger, valde lite andravägar satt inte folka skulle känna igen mig, det var en rulltrappa som jag åkte 3ggr... Sen efter ett tag fick jag skuts av mamma hem!



Hemma käkade jag en snabbis för att sedan åka till Tonhallen där vi skulle se HAIR med skolan, det var Jag, Linkan, Anki och Johanna från min klass, + 3 tjejer från 1:an. Det var lite drygt för om jag inte sett filmen hade jag inte fattat nått! Man hörde inte VAD de sjung, bara att de sjöng. Sen en bit in i föreställningen, stod det 8 nakna killar på scenen... Sen klädde de på sig... Det var mer som en grej de ville skulle skrivas i tidningarna.

Sen efter åkte jag hem, blev inget SBN för mig, jag orkade inte, dessutom ska jag träna på lördag, snart. Så just nu sitter jag här och ska gå och lägga mig om kanske, 4 minuter!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0