What?!

Tja!

Just nu sitter jag vid matbordet och väntar på att någon ska ställa fram mat!

Idag, har vi haft specialidrott. Det känns tråkigt att säga men, jag gjorde inte speciellt mkt. Jag fattar inte varför, jag känner sig så svag när jag ska göra mina övningar, så jag blir inte så peppad, men nu ska jag skärpa mig. Men sen efter jag gymat klart så bastade vi, det var ganska så skönt! Sen hade vi Ledarskaps... Nånting, det gick väl bra antar jag, jag kunde läst på bättre vad jag gjorde, men redovisningen gick bra. Men en sak var lite... ja... Såhär var det att jag fick en punkt där jag skulle redovisa om "Analytisk respektiva Global inlärning". Men på den punkten hittade jag inge fakta, så jag skrev vad jag ansåg på den punkten, men lite hjälp från Kristina. Men sen Kainus grupp ska redivasa säger han nästan exakt samma sak som mig! Jag ba, wtf?!?! Hur gick det till, tror ni jag blev dåligt förvånad eller?  Det visade sig senare att jag hade skickat mitt till Linkan för att han skulle lägga in det i vår PP, sen hade han skickat det till Annica som skrivit om det till Kainu ;)

Nu är maten klar och jag ska äta!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0