Jahapp, jaa...

Tjabba!

Idag hade vi idrott på morgonen, lr ja, kl.10. Så innan det gick jag på körskolan eftersom att jag fick skjuts av mamma. Så jag satt där en halvtimme innan jag drog till skolan. Det gick väl antar jag, jag fick 53/70, så jag fick 6 mer rätt den här gången, så det var ju bra. I den här takten har jag ju körkortet innan jul ;)

Men på idrotten hade vi Boxning, det gick bra antar jag, kanske kul, jag menar ganska kul! Sen hade vi engelska, Jenny var ganska besvikna på alla, för att vi knappt gjorde nått, med gjorde menar jag sa. Det var ganska tyst när vi skulle diskutera om en grej. Jag visste helt enkelt inte HUR jag skulle uttrycka mig, för jag visste typ vad jag hade tänkt att säga, men jag visste inte hur...

Sen åkte jag hem, åt lite, sen bar det av till träningen. Och jag fstnade inte vid STOP-skylten på vägen dit, det var bra gjort av mig. Trots att det var en bil bakom mig behöll jag lugnet och tog mig ur situationen. Haha, ja, så var det. Det gick väl ganska bra på träningen antar jag.  Jag hade ett "tigerbalsam-plåster" på mig, det funkade bra och jag kände inte av mitt lår, som tur var. Sen skulle vi springa, nått som jag inte kommer ihåg. Det var iaf jobbigt, borde inte vara så jobbigt... Men sen när jag trodde att det var sista köttade jag verkligen, också var det inte det! Jag höll på att avlida bokstavligen! Men jag överlevde... Och sen förändrades jag, så blir det jämt! När jag kommer till en viss punkt så blir jag jättetrött, sammanbiten och loj. Jag bara går omkring och vinglar typ, och försöker göra det som ska göras. Just det, jag glömde töja höften! Det måste jag göra nu!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0