Shiit

Hallå där!

Ja idag blev det inget vlogg inlägg, jag kom hem vid 8 och kände att jag inte skulle hinna med att få upp det. Så därför skriver jag lite här islt.

Idag då, först hade vi vård och omsorg men Anneli. Det gick lute trögt men mot slutet la jag in 8:de växeln och skrev klart uppgiften jättesnabbt. Sen var det lunch, det var gott! Det var ju mat satt:P På lunchrasten skulle jag köpa kaka på Subway så Maja följde med för hon ville ha en hon med, mot betalning såklart. Ingenting är gratis, lär er det! Men när vi är på väg från fontänen står det en tjej från Greenpeace lite längre fram och säger nått som jag inte hör. Jag går lite framför maja, och den där tjejen tittar åt vårt håll, så av någon anledning får jag för mig att hon pratar med mig?! Så jag möter hennes blick och ler så där jäkla fånigt som man gör när man tror att man känner någon men inte vet vem det är. Eller som när man ska låtsas förstå någonting, men inte har nån aning. Så log jag iaf mot tjejen, möter hennes blick och försöker febrilt komma på vem det är (jag tror ju fortfarande att jag känner henne, på nått vis) Men sen säger hon ju "HEEEEJ Maja" Och jag droppar tråden om att jag skulle känna henne. Och kommer i samma stund på att det är ifrån Majas bdb som jag känner igen henne från. Jag känner att det blev lite pinsamt och vill helst gå därifrån...

Sen hade vi engelska, gick väl bra, jag är kanske lite bättre på att prata äv vad jag trodde *hoppas, hoppas, hoppas*. Sen hade jag och Jessica bestämt att vi skulle gå på bio. Vi bestämde oss för Tropic Thunder, det lät bra och någon hade sagt att den var det också. Först var vi hem till henne och åt TACOS, mest jag, det kändes lite som att vi lagade mat åt mig^^ Hon åt 1, jag åt 4½ *hehehe* Vi åt faktiskt corn(?) Det var mkt godare än jag förväntat mig och jag glömde bort att det var det under tiden vi/jag åt. Sen åkte vi till SF och köpte biljetter.

Men det var en så himla konstig grej i den filmen asså. Om ni ska se den på bio så se till att vara med redan från början! För mitt under trailersarna så börjar filmen! Den börjar med trailers... Så rätt var det var så såg vi bara filmen... Så det tog en stund innan man kom in  filmen men sen jobbade vi oss in i den. Den blev bättre och bättre, mitt under filmen säger jag till jessica: "Du, den där tjocka blonda killen liknar Jack Black, fast det är bra att det inte är han, för jag gillar inte han". Sen när filmen är slut ser jag att det var han! Då tänkte jag "shit, jag har sett en film med Jack Black". Det är ju inte så att det är värsta grejen men jag gillar inte honom och brukar därför undvika honom. Men i den här filmen var han inte så mkt Jack Black, utan bara Fats.

Nu ska jag sova, typ.

/E

Kommentarer
Postat av: west

haha trailerna var .. weird.

2008-10-01 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0