3 Aug. 09

Heej heej heej... Som Anders Timell skulle ha sagt!

Idag har jag inte gjort speciellt mkt alls... ganska tråkigt faktiskt... Men det ska ju komma sånna dagar också, annars vet man inte när man har roligt!

jag vaknade idag och kom på at det inte var någon träning, så det var tråkigt, men jag ska sluta skriva om min tränings lycka, börjar bli lite tröttsamt... Men det äär ju så rooliigt!

Idag har jag fortsatt funderat över vad jag ska ha med mig till Kroatien, jag tror att jag har det klart för mig nu, så det är skönt, att vara nästan färdigpackad. Anledningen till att jag inte är färdig än är att jag helt enkelt inte vet var jag ska lägga sakerna... Vi ska tydligen bara ha med oss två resväskor, stora alltså, eftersom att de tog betalt á bagage. Sen så ahr vi klippt gräset och lite sånt, för att slippa komma hem till en djungel.

Jag kommer ihåg när vi var hos Jessica en sommar, eller vinter, vi satt vid hennes dator och hon visade ett streck på datorn som hade kommit upp. Det är ett lodrätt streck som gör över hela skärmen, och jag funderade över ur de hade kunnat få det. Jag kan härmed meddela att vi har hela 12 stycker sånna streck! Jag sitter mest och väntar på att datorn ska kolavippa! För snart kommer det hända asså, som jag brukar säga, den här datorn mår inte bra... Så vi måste skaffa en extern hårddisk och lägga över alla viktiga saker!

Nytt ämne...

Och än en gång blir jag besviken och förargad! Och jag förstår helt enkelt inte! Jag brukar tycka att sånna här texter är ganska onödiga och omogna... Men jag går och trycker på det hela tiden, och vill skriva av mig! Jag vet liksom inte var jag ska säga, jag blir liksom typ stum... Jag försökte youtubea hur jag känner, men hittade inget... Och visst, ja, det är lite dubbelt det jag skriver jut nu... Men jag orkar inte göra rätt och yada yada yada... Skärpning säger jag bara!

Nu ska jag gå och lägga mig, och vet ni, imor är det träning! :D

/E

Kommentarer
Postat av: westholm

HAHA, skitirriterande juh :P 12 styckna. ojojoj.

2009-08-10 @ 17:35:17
URL: http://jssw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0