4 Aug. 09

Hallå!

Jag tänkte bara skriva lite kort, känner att jag måste gå och lägga mig snart!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, packat en massa, nu känns det att vi ska iväg! Sen var jag till Timrå biblotek och laddade ner en ljudbok på ett USB-minne. En as bra idé! Man väljer bara vilken bok eller spel eller vad de nu har, sen stoppar man in ett minne, och lägger över det, skit smidigt! Så nu ska jag lyssna på Jonas Moströms böcker när vi är i Venedig/Kroatien! Moström är en författare som skriver kriminalromaner med sundsvalls miljö, det är lite rolgt att känna igen typ norraberget, ryggis och esplanaden!

Idag var det träning, hipp hurra, vi var hela 11 stycken idag, det är många! Vanligtvis ligger det mellan 3-5. Jag hade höjd, hipp hurra, och det gick sådär, jag persade i saxning! Vad kan det ha varit... det var över 1.50 i alla fall kanske 55... Men jag ska klara med! Själva hoppningen gick sådär... som vanlgt. Allt var bara medelmåttigt, fast det kändes ändå ganska bra, men jag är långt ifrån 1.80 höjder, tyvärr. Idag var det lite saker som inte stämde, lite nya... Men det ska nog gå!

Jag frågade Robban när vi skulle städa undan varför jag hoppar så dåligt. Han svarade då att jag tänker för mycket, jag sa då att jag inte tyckte att jag gjorde det, men han menade då undermedvetet. Jag förstår mig inte på det, hur ska jag kunna få bukt på det då, om det är undermedvetet... Måste jag gå till någon hypnotisör, som jag fixa det!? Han sa också att jag måste ha tålamod, som jag var bra på att ha sa han... Skit kul, jag menar, hur mycekt tålamod ska man ha?! Men jag antar att det bara är att gilla läger och göra det bästa av situationen! 

Jag ska hoppa högt igen, om och om igen!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0