31 Aug. -09

Hejsan, allihopa!

Nu är man äntligen hemma, efter tre dagar i Göteborg. Det har varit ganska roligt, men höjdpunkten var såklart Finnkampen, även om det var roligt att se när SuF tävlade. Det ragnade ganska mycket där nere, men det gick ändå!
Vi kom hem 5 i morse, lite halvsegt, 8.30 klev jag upp och åt frukost, sedan fick jag skjuts till skolan av mamma så vi avr där typ 9.15. jag kommer in i klassrummet och där inne sitter några entreprenörer och Tom. Så jag vänder i dörren och sätter mig utanför. Efter några sms har jag kommit fram till att jag klivit upp i onödan! Tydligen börjar vi inte förrän 12.30... Jag kom också fram till att det är Mattias fel! Jag gick på stan en stund efter att Sofia sagt att hon skulle äta lunch på skolan. Så jag gick först på H&M och provade ALLA herr-jackor, och då menar jag alla, säkert 15st! Sen gick jag vidare till The store, tror jag att det heter, där provade jag två par jeans, och då ringde Sofia, men jag tystade telefonen för att jag inte orkade svara, hehe... Men jag ringde såklart upp direkt efter, sen åt vi lunch! Just det, hittade en jätte mysig stickad tröja på MQ, tyvärr... Det betyder att den är för dyr... men det blir nog den endå, ska nog kolla runt lite mer men...
Vi påbörjade en ny kurs idag, PoF (Projekt och Företagande), den kursen ska vi ha med Tomas, sköter-man-det-på-ett-snyggt-sätt, Nilsson. Han känna väldigt muppig, men det ska nog gå. Han satt i alla fall och pratade i typ 2 timmar tror jag, ingen kan ha lyssnat!
Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, imorn börjar vi 10, vi ska ha "möte" om spec-idrotten. Sen ska vi ha samhälle tror jag... Och efter skolan är det träning, HÖJDTRÄNING! :D
/E

Kommentarer
Postat av: westholm

:)))))

2009-09-03 @ 16:27:57
URL: http://jssw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0