2 Aug. 09

Tjappa! 

Igår var det bröllop, och det regnade, till en början, sen slutade det. Maten var god! Och bra musik!

Idag har jag inte gjort speciellt mkt... Jag vaknade och tänkte, yes, bara 7 timmar till träning, vad ska jag hitta på till dess... Vi var, som alltid in till birsta, vi köpte lite mat och alexandra köpte ett par skor på Nilson, bra pris! Sen ålkte vi hem, och då låg jag typ i soffan och såg balnd annar Alwin och gänget, rolig film! 

- Du måste vilja det Theodore!
- Jag vill, jag vill!

Nej, jag hittade inget klipp med det på youtube, jag vet inte om ni hört talas om det, Men youtube är en jäte bra sida där man kan kolla på massa klipp! Allt från musik till filmer och serier! kolla själva: www.youtube.com. 

Hur som helst så kom jag till träningen, jag var lite tidig, med vilje, så jag satt i solen och kollade på när småstjärnorna friidrottade. Sen efter en stund så började träningen, det käned sådär kan man väl säga. Jag glömde mitt benhinneskydd, så jag var lite nervös att jag skulle få ont, vilket jag fick, inte så mkt, men mer än om jag hade haft det tror jag. Det var ganska soft träning ändå, mycket, vad ska man säga... typ skolning... "the thing" idag var 2x40-60-80. Det skulle vara max, men jag tog det lite lungt, dessutom kändes jag as seg! Jag fick den där känslan när det känns som att man inte kommer frammåt när man springer, det är lite jobbigt. Just det, vi körde block också, det gick bättre mot slutet, och då kändes det till och med bra! Tidigare så har jag känt med fett tafatt i blocken! Då var det verkligen bambi på hal is, men som sagt, lite ändringar så fixade det sig. 

Nu ska jag gå och lägga mig, och ladda inför att packa, ska kolla om vi kan få till den där lunchen imorn, annars skiter det sig! Det har verkligen blivit uppskutet, big time! Får se vad vi ska göra imorn, skulle vilja köpa ett par vita shorts... tror jag, tills vi ska bort, till VENEDIG och KROATIEN. Fett najs det ska bli. Det var så längesen jag var utomlands! Vi ahr ju iofs varit i typ Riga ch Tallin, med det räknas fasen inte, speciellt inte när man åker med färja! Nu ska vi till ett land där det förmodligen är varmt hela dagarna! Åh, det ska bli så skööönt, med vila och ro!

ag tänkte på det tidigare idag, att jag har verkligen gjort det jag sa att jag skulle göra i sommar, träna! Jag tror inte att jag missat en träning. Om vi säger att vi haft 60 träningpass i sommar, då ahr jag säkert tränat 55+. Men det är inget jag ångrar, och jag ska minsan visa Aisher vad jag går för! Jag ska komma tillbaka till skolan och skrika så aTt det skvätter saliv: IN  YOUR FACE! BIAAAAAATCH!!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0