Happ...

Kan nån snälla berätta vad det är som är så roligt med att sitta vid datorn och vad man kan göra?! Jag tycker att det är så jäkla tråkigt att sitta vid datorn. Man gör liksom sina "dagliga behov", saker som man kollar varje gång man är inne. Men när jag är kalr med det efter högst 30-40min. Och då sitter jag (som jag alltid säger) och kolalr rakt in i skärmen och tänker

Ehm... Jaha... Var det här allt?!...

Sen går jag därifrån och kommer tillbaka till dumburken 3-5 gånger till innan jag ger upp och stänger ner den!

Idag har jag varit ledig hela dagen, det har varit ganska så skönt, men lite tråkigt, har kollat på 2½ film ungefär. Så nu börjar det ta slut på lagret...

Imorn så ska jag träna, ska bli skoj, och om jag har tur kanske det blir höjdträning!! Just nu ligger alla och sover här hemma, det är ju skoj, jag tror att jag ska göra detsamma.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0