Ja just det!

HaLlÅ!

Jaha... Vad hade jag tänkt skriva... Jo just det, jag hade tänkt än en gång klaga lite över hur jobbigt jag har det just nu! För det är ju så himla synd om mig just nu, så är det bara, det är bara jobbigt, det är iaf bara jobbiga saker jag har tagit upp här. Det är på nått konstigt sätt inte lika roligt att skriva om bra och roliga saker. Jo, det är kalrt det är roligt, men det är inte lika skönt att skriva av sig sånt som är bra... För när jag skriver om sådant som jag stör mig på blir jag lite nöjd på nått sär  och tänker nått i stil med "Jo, det är ju rätt synd om mig". Men... men, det är klart att det finns de som ahr det värre, men jag måste ju utgå ifrån mina prioriteringar och sådant som jag tycker är bra/dåligt...

Just nu sitter jag i klassrummet... själv... Jag ska sitta här till 13.00... Då ska jag ha omprov om olika epoker. Vi är egentligen ledig idag, eller alla är det, men eftersom att det inte gick som jag hade planerat på prover vi hade nån gång innan jul så måste jag göra omprov nu... Därför sitter jag här för att jag inte orkat pluggat, det är ignet jag ångrat, jag har inte haft fullt upp men det har varit fullt upp!

En sak jag har tänkt på, och tänker på just nu, är att man liksom har minnen till olika låtar. Till exempel så när jag hör Joyride - The Killers så tänker jag på när jag satt och tragglade körkortsteori på körskolan! Det var liksom The Killers som gällde då, typ. Det är lite roligt tycker jag, att en låt kan dra fram ett minne. Men det finns ju, så kallade, "Dåliga låtar" men. En sådan låt var Outta love - Anastasia den var nämligen på radion när vi satt i bilen (under tiden vi höll på at flytta) när vi avr påväg till Vaple för att hämta lite saker ur det gamla huset. Vi kommer på vägen hem till oss och en minibuss/Van håller på och backar upp från vår tomt. De hade då gjort inbrott, och ja, jag orkar inte berätta allt men jag var typ 9år, så så kaxig var jag inte. Och sen i 2år så lyssnade jag inte på den låtet, jag stängde av radion eller höll för öronen...

Nu ska jag plugga lite epoker!

/E

Kommentarer
Postat av: westholm

LÖREDAG!!! HITta på Nåttt!!??!?! :DD:D:D:D::D:D:D

2009-02-18 @ 11:51:44
URL: http://jssw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0