Tjabba! Idag ...

Tjabba!

Idag har jag inte gjort någonting alls! Har bara legat i soffan och kollat på tv. Fast för en stund sedan så var jag ute och "lekte" med Ohboy lite. Det var mest att jag haltade efter honom medan han skuttade på och lekte med sina snören.

Vi har typ en egen skotercross bara här hemma, det är så jäkla mycket snö här hemma satt jag skulle kunna ordan ett eget sm bara här! Jaja, jag skulle gå upp på en hög för att kolla ut över ängarna lite och så, sen när jag skulle ner så glömde jag typ bort att jag inte kan gå, utan bara halta... Så jag gjorde nått fel och min vad skrek KILL ME! Detta fick mig att sjunka lite känner jag och ramlade ner några steg, från det att jag kännde mig jättebra, till att det kanske är lite värre än väntat... För grejen är att jag nog lurar mig själv lite när jag haltar, för då känner jag ju ingenting! Fast ändå så äkar jag ju intensiteten i mina steg och sätter jag går på bli mer normalt. Till exempel så går jag med båda fötterna rakt fram nu, inte med den högra åt höger.

Jag känner mig lite trasig faktiskt... För när jag skulle ut genom dörren förrut så glömde jag än en gång bort att jag inte kan gå ch gjorde nått konstigt så att jag halkade till och fick lite ont i vänster knä och sträckte mig lite i "högersidan". Så nu tänkte jag rada upp det som inte funkar på mig:

¤ Min högra hälsena
¤ Min högra vad
¤ Mina knän
¤ Min rygg
¤ Min högra armbåge
¤ Plus nån grej som ömmar i min ena örsnibb!

En grej jag märkte nu var att det nästan bara är fel på min högra kroppshalva! För faktum är att örsnibben jag har ont i sitter på höger öra!...

Nu ska jag in på Google och söka på "Säjes: Trasig höger kroppshalva Köpes: Hel vänsterkroppshalva"

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0