Hehe

Hahaha... Hallå!

Nu var det säkert 2 veckor sedan jag skrev, inget jag ångrar men inget jag är "glad" över heller. Det har bara blivit som så...

Nu, de senaste dagarna, har jag varit uppe i skogen och firat jul med mamma och pappas "kompis-gäng", och deras barn då. Som tur var var Sofie med också, vilket gjorde det roligare! Vi åkte i tisdags på eftermiddan, och innan det hade jag övningskört. Ja... jo, vi höll till i en jaktstuga i "Stuguvattenkälen", fast jag tror att det stavas på ett annat sätt. Det var jätte kul att vara där uppe och jag har inte varit där på säkert 5 år. Jag trodde att det skulle bli liksom att allt var annorlunda än vad jag mindes det, att saker skulle vbara mindre och så, men så var det inte, det var precis som jag mindes det. Vi har åkt skoter och tagit det lungt, och ätit mat och tagit det lungt!

Igår kom vi hem, och jag fick samma känsla som jag alltid får, den här att man vill stanna kvar och en olustkänsla. Det är lite tråkigt, men endå bra på något sätt tycker jag. Det betyder ju ändå att man har haft det trevligt och så!

Idag har jag inte gjort många knop... Vi var in till Birsta för att kolla om det fanns någonting kvar på MQ-rean, det var inte mycket att hurra för, ALLT, utom en sak, i strl M var slut! Och det var den där tröjan i M som jag köpte, en Bondelind (?) kofta/tröja. 

Nu ska jag inte skriva något mer! Jag ska nog försöka få Alexandra att gre mig den 3:e skivan ur Harry Potter 5 ljudboken och lägga in den på min iPod!

/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0