*host*

Just nu har jag så jäkla tråkigt... Så jäkla tråkigt!

Därför skriver jag här, idag började jag med att träna. Det gick väl bra antar jag, lite tråkigt att se när de andra hoppade höjd, och jag fick inte vara med. Det var lite andra saker på schemat (?) idag, det avar lite roligare då. Sen, när pappa kom och hämtade mig så åkte vi till hans jobb, för han skulle fixa nått, efter det åkte vi hem. Och hemma har jag varit enda sen dess. 

Jag får lust att typ prova kläder eller nått. Jag var in på MQ igår och såg att en tröja som jag kollar på förrut fst röd fanns i min storlek. Då började det klia lite i mina fingrar, men jag försökte tänka på att jag redan köpt ett par ganska så dyra jeans och en skjorta veckan innan, och då hade jag tänkt att jag inte skulle köpa nå mer i Januari. Men det gick ju tydligen inte så bra, men den här tröjan var ju på rea så NU ska jag inte köpa nått på ett tag!

Nu ska jag snart städa lite på mitt rum, jag gillar int5e mit rum super mkt, det är inte så funktionellt. Fast jag vet inte vilket rum som skulle kunna leva upp till det som jag menar med "funktionellt"... Men jag ska göra ett försök, för sedan kommer Jessica, och förhoppningsvis Johanna med. Detvar ett tag sen vi sågs och vi ska se lite på film. 

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS TILL KÖRKORTET PUPPA! :D Visste det! du är grym! :D

2009-01-24 @ 06:01:31
URL: http://zannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0