Rubrik

Varför känns det så jobbigt att skriva här för. Jag sitter vi datorn och känner att jag inte har något att göra, då tänker jag att jag skulle kunna skriva lite här. Men precis när jag klickat på "Skapa" så känns det som att någon tappar en stwn på mitt huvud. Jag får inte huvudvärk eller nått men jag känner mig "slagen" och orkar bara inte. Jag menar, så jobbigt är det ju inte!

Igår var det min födelse dag, ganska fränt endå (Oj, nu kände jag mig som min farmor, fast hon brukar säga "fräsig" och det ahr jag inte kommit än!) att för 18 år sedan föddes jag, för förhoppnings vis har jag levt 1/5 av mitt liv, första kapitlet är avklarat, bara 4 kvar, fast det fär lät inte så bra.. Men det är mkt man hinner med på 72år, det låter ju bättre, att jag ahr 72år kvar, fast det är kort endå, livet är kort! Men men, inget man kan göra åt

Man ska glädjas åt det man har, inte sörja det man saknar

Så står det på en "duk" som hänger på min farmors vägg, den är ganska vis!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag hoppas att det är träning! JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA! Man blir så glad och lycklig, vad skulle jag göra utan Friidrotten?! Länge leve Friidrotten!!

/E

Kommentarer
Postat av: grattis grattis ....i efterskott

hej, bor också i horsta, att man skulle hitta fler härifrån på nätet!! lite småkul hehe

2009-01-07 @ 00:13:06
Postat av: westholm

arton, härligt.



tänk så mkt man får göra då, körkort, bostadbidrag, köpa lite hrrmm andra grejer ;)



vi hörs imorrn!

2009-01-08 @ 21:47:01
URL: http://jssw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0