Hehe, jo

Hej, hejhejhej!

Jag vet inte riktig vad jag ska skriva, det har inte hänt något speciellt idag... Jag var och målade tidigare idag, inte speciellt roligt men det är sånt som måste göras... Sen kom jag hem en stund innan jag skulle på träningen. Det var så jäkla skönt att sätta sig i bilen och känna att man skulle träna! Jag hade då inte tränat sen i torsdags och då saknar jag det! Jag hoppade höjd idag, och det var jätteroligt, nästan roligare än vanligt!

Det som var skönt idag var att vi inte skulle göra en massa annat, utan vi hade höjd typ hela träningen! Och det var jätte skönt och roligt! Dessutom gick det mycket bättre än det gjorde i lördags, jag fattar inte att det kan vara sån stor skilnad, jag märkte redan i första hoppet att "Idag funkar det". 

Och som vanligt tänkte jag ta upp en krämpa som jag kände idag, undra om jag kanske ska börja med det?! "Dagens krämpa" Vore det nått?! Jaja... Vi var och införskaffade en typ av benvärmare, eller en stödstrumpa. Det ska iaf hjälpa mot ömmande benhinnor, och jag tror att det hjälpte! Men då kände jag lite i andra så jag ska be en bön idag för att den ska ge med sig, också!

Nu ska jag gå och titta på "Skenet bedrar", en as rolig serie som går på TV4+ typ 22.40, så jag får hoppa i lite mitt i men det får gå.

Får se vad jag hittar på imorn... Kanske ska målas lite till, och sen ska jag träna, ännu mer!! :D

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0