Meeeeeeeeeeeen...

Tja!

Idag har jag som vanligt inte gjort speciellt mkt... Vi var in till Birsta en sväng och skulle kolla på kameror, och då var vi in på Siba, där fastande jag och Alexandra för sånna där mini-pc. Ganska fräcka, det skulle inte vara fel att ha en så! Alexandra funderar starkt på att köpa en sån, men vi får väl se hur det blir med det, den hon tänkt köpa kostade typ 4½... och hon sa att hon skulle börja spara nu, vet inte om jag tror att hon klarar det, men jag hoppas så att jag kan låna den!

Idag på träningen regnade det, fett tråkigt! Jag, inte hatar för då skulle jag inte gå dit, men det är väldigt tråkigt att träna när det regnar, för när det regnar måste man ha regnjacka, och springa i regnajacka är inte super kul, det är ganska ja... Det går inte så bra.

Jag har haft ont i benhinnorna i några dagar nu, och jag skulle nog ljuga om jag sa att jag blivit mkt bättre... Idag skulle vi springa och hoppa lite, jag kände av när vi körde galopphopp, och stuntade i att köra det, kände att det var ganska onödigt. Jag satt på sidan lite och försökte stretcha(?) benhinnorna, vet inte om det gick... Sen skulle vi springa 8x150, det lät gaska jobbigt, det var det säkert också men jag kunde inte köra det... Jag sprang ett lopp och i varje steg när jag satte ner högerfoten gjorde det ont och jag kände hur jag tänkte för mig själv aj..aj...aj...aj. Så jag bestämde mig för att inte springa överhuvudtaget.

Jag satt mig på sidan, det gjorde även Lowisa, då sa Robban att vi skulle gå och köra Olympisk rörlighet, vi fick nycklarna och gick till andra sidan och upp i tornet eller vad man ska säga. Och där stod vi och körde denna rörlighetsövning i tystnad, fett tråkigt!

Måtte benhinnorna ge med sig till på lördag, iaf lite, jag lär nog få härda lite. Jag har nu varit hemma sedan 8, så jag har typ missat två växelbads pass, eller vad man nu ska säga. Nu ska jag köra två innan jag går och lägger mig, på båda benen, som förebyggande för det andra, sen ska jag växelbada VARJE TIMME imorn, ingenting ska komma ivägen för mig nu! 

INGET SA JAG!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0