Tjoho lala...

Heeeej!

Jag vet egentlgen inte varför jag skriver just nu, jag borde sova, i alla fall göra mig iordning, speciellt då det tar en stund innan jag hamnat i sängen...

Idag ahr jag inte gjort speciellt mkt, jag ahr typ väntat på att träningen ska börja, och tillslut gjorde den ju det! Jag åkte dit och det som slog mig var att det avr sjukt mycket myror, och då menar jag sjukt mycket, speciellt i luften! Ni vet sånna här flyg myror, eller vad det nu är för nått. De var över hela Balders! Sen hittade vi stället där alla var... ?!...  Vi såg i alla fall en trappa där alla myror kröp, och där kröp även "flygarna". De kröp alltså upp längs väggen, och sedan hoppade de ut i lyften och flög iväg...

Träningen gick ganska bra, kände lite av i benhinnan, men idag körde jag utan tigerbalsam, kände att jag skulle prova utan, och det gick bra, så jag kör nog på utan nu tror jag. Tyvärr var inte Robban där idag, heller... Hoppningen gick vl ganska bra ändå, fick till ansatsen ganska bra iaf. Men sen skulle jag knyta skorna och då fick jag ont i ena vaden. Det kändes skit konstigt, men tillslyt släppte det. Men nu måste jag komma igång och hoppa, så jag blir säkrare på höjder över 1.70! Förmodligen kommer jag träna höjd på lördag igen, men Robban där. 

Men jag känner trots allt att det funkar på nått sätt, jag vill hoppa hela tiden! Jag skulle vilja hoppa nu! Och jag måste vänta ända till lördag... Imorn hoppas jag på att få hoppa lite längd kanske... eller på tordag kanske :) 

Idag... bla bla bla... Mattias sa att jag skulle ara med på mittnorden, och springa?! Först trodde jag att det var ett skämt, men han menade tydligen allvar. Och ja, klart jag skulle vilja prova på det igen, men jag har liksom inte sprungit på som sagt typ 3 år, mer 4! Jag har liksom inte tävlat på 100m ens... Nu ska vi se till att få hem spikskorna, som förhoppningsvis passar, och sen blir det till att träna starten, i block!!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0