Oh yes!..

Haaaaaaaaaaaaallå!

klockan är just nu 22:22, et var då man skulle ta i golvet och önska sig något va?! Jag kommer ihåg när vi skulle åka tåg från stockholm till Oslo sen vidare till Porsgrund, när vi skulle tävla i vänortskampen, då Malin och viktor ställde klockan för att kunna önska sig något varje timme... Hehe, ja, jag gjorde det faktiskt en gång, inget hände...

nu är den 22:23

Idag har jag inte gjort specielt mkt, tror jag iaf... Just det! I morse vaknade jag vid 8.30, ungefär 1½ timme innan jag brukar kliva upp, av att Mamma står och ropar "Hallååå?!", flera gånger. Sen när jag kommer upp ur sägen så berättar mamma att hon vaknat av en bil som kommit, och sedan hört en man som står och ropar "Hallå?!" i vårt hus. han har alltså utan att knacka eller ringa på dörren gått in i vårt hus, och börjat ropa... Asså, vad hände då... Jag förstår iaf inte vad man tänker då... Hur som helst ville han prata om vår buss som står och förfaller typ, vet inte vad de kom fram till...

Sen idag har jag städat ur bilen ännu mer, så nu är den nästan ren. Det känns förövrigt som att vi varit i Birsta, men jag kan inte komma på att vi avrit det, det är i alla fall inte omöjligt... Nej, just de! Jag och syster var och målade hos mormor, och då var mamma in till birsta och handalde lite, och på väg hem var vi in på Maxi, så vi var faktiskt in till Birsta! Jag ahr nog tänkt åka imorn också och kolla om mina spikskor har kommit, jag kanske hittar nått telefonnummer och ringer också, får se.

Idag gick träningen as bra! Det avr verkligen roligt idag! Det var jag, Mickis, Alex och Philip. Philip körde häck och Mickis och Alex sprang, och jag hoppade lite längd, typ, i alla fall hoppstyrka. Och det gick ganska bra, kan man väl säga. Sen körde vi 3x5-steg, det gick bajs, jag failade två hopp, men fick ett extra, och hoppade typ 13.50, ungefär 50cm kortare än sist... Faaaaiiiil, Som Daniel i min förra klass skulle ha sagt. Sen skule jag springa 3x120, och det gick skit bra. Det var lätt och ja... det gick bra. Det var jobbigt och jag flåsade som en Åsna, som Majsan i min klass skulle ha sagt, eller typ... pigsvin?! Under själva loppen kände jag inte av någon typ av skada, varken knä, hälsena, fot, benhinna eller rygg! Vilken var fantastiskt! Jag fick cred av Mattias också, vilket var roligt och han sa at jag sprungit de tre snabbaste loppen i mitt liv! Känns skönt!

Han frågade också vad jag skulle tävla i för grenar på NU-spelen. han frågade om jag tänkt på nå mer än höjd, och det hade jag ju inte. Sen snackade vi lite om grenar och så, men jag fick fram att det skulle vara roligt att prova på något mer än höjd, för höjd är det ända jag kört på riktigt. Jag mste säga det mer på skarpen tror jag, så att han förstår att jag vill göra något mer!

/E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0