Jaaaaojaaaa

Haaallåh! *Som ena tjejen i telias reklam*

Jag har missat några dagar nu, men man kan väl säga att jag helt enkelt inte orkat/kunnat/tänkt på det. Men nu ska vi inte gråta över spillt vatten tänkte jag skriva för att jag skulle försöka vara lite roligt, eftersom att man brukar säga "gröta över spilld mjölk", och då försöka vara lite rolig... Men jag kände att det inte blev så roligt, tänk att det blir så ofta för mig... Att jag försöker vara rolig hela tiden, och ofta kommer jag på at det inte gick så bra. Men att vara rolig är lite min grej(?) Iofs så är ju inte det upp till mig att bedöma om jag är det eller inte, man jag försöker och gör mitt bästa, det är det som räknas, som min mamma skulle sagt! Men jag antar att när man försöker ofta så bir det såklart fel ibland... Nu känner jag att jag skulle kunna skriva om just det här hur länge som heslt och sätter därför punkt här.

I helgen tävlade jag, det gick inte speciellt bra... det gick verkligen skit redan från början, i första hoppet... Ingenting kändes som helgen innan då jag helt enkelt hoppade som en gud! Allt gick as bra, löpningen, både anlöpingen och "acc-löpningen", avstampet och hoppet, allt heltenkelt. Och i lördags funkade det inte, jag fick verkligen kämpa! Det är ju liksom tänkt att man ska snabba på lite och accelerera de fyra sista stegen, vilket jag gjorde i Huddik, men nu i Bollnäs... ack ack ack... jag bara trippade och gjorde allt annat än det jag skulle. och jag blev bara upprörd och irriterad över att jag bara inte kunde göra som jag ville. Kroppen gjorde inte som hjärnan ville... Men jag ska lämna det bakom mig och bara... ja, jag ska tänka på hur jag INTE ska göra, och jag längtar efter att få hoppa igen och göra det bättre!

Imose när jag vaknade kände jag mig som en 90åring... Det var inte speciellt roligt, i alla fall inte när man är 18... Mitt ena ben ville inte, och har inte under dagen heller, fungera. Jag hade bara as ont i höger benet... Det jorde on på nått konstigt sätt och jag kunde inte fatta vad som gjorde ont, det bara värkte liksom... Det har släppt lite nu och jag hoppas att jag slipper det på ett tag...

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0