Allallallallalong

Halli hallå, som Siv&Viv skulle ha sagt, det brukade/brukar gå på lördag mornar, då innan jag ska på träningen och innan nyheterna typ, så det har väl blivit det någon gång när jag inte orkat byta kanal. Såhär låter, eller texten iaf, introt eller vad man ska säga, gingeln kanske...

"Siv och Viv, är bud tjejer på Bulans skivbolag (...) Siv och Viv... Fixar det mesta... Vi är dom bästa... Vi är... Siv och Viv!"

Jag kom inte riktigt ihåg hela, men det går nog att youtube:a!

Idag har jag kört ännu mer växelbadning... Inte så nice... Det är verkligen en pina, och jag sitter och kollar på klockan och räknar ner sekunderna tills jag får vrida på varm vatten. Och sen sitter man och håller ut på det sista innan man måste vrida på kallt igen...

Idag var träningen inte speciellt kul... När vi kom dit sa Robban att vi skulle flytta mattorna i kulverten. Vi fick ett mail om att de som skulle göra det inte kunde eller hade slutat, så eftersom ingen frivillig tog på sig det så fick vi göra det på träningstid, lite drygt och inte så uppskattat precis. Men efter som jag är stor och duktig (?) så bet jag ihop och gjorde det som skulle göras. Det tog mer än en timme tror jag så det blev inte så mkt träning...

Men vi sprang lite iaf, det kändes inte jättebra att köra stegringar ouppvärmd, och inte när jag var asstel i baksidorna. Så jag tog det ganska lugnt, och benhinnan kändes ganska bra, förrutom när vi skulle springa 4x120 med flyt och tryck, då kändes det mest när jag stannade av. Men när en sak känns lite bätte så ska ju såklart någonting annat kännas... jag fattar inte att man ska gå och ha lite små ont och vara öm exakt hela tiden?! What's the problem!?

Så nu när jag är hemma ska jag växelbada kanske 2-3ggr innan jag går och lägger mig och hoppas på att det inte blir regn imorn! Det ser för övrigt ut som att det ska bli bra väder på lördag, hoppas det blir så i Bollnäs när jag ska tävla!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0