Ja, precis!

Hej hopp, gummisnopp, som Annso i min förra klass skulle ha sagt!

Idag, ja idag... Vad ska jag säga, jag fick lite saker gjorda, trot eller ej! Och tänka sig, dagen gick lite snabbare då!

Vi var in till birsta på förmiddan, asså, seriöst, vi är där as ofta, det är lätt 3ggr/veckan... Lite små sjukt beteende... Husr som helst var vi in på Siba och köpte en väckarklocka till monstret. Sen var vi in på Höök´s, som vi, känns det som i alla fall, är på varje gång vi är i Birsta. Sen var vi också in på Stadium för jag tänkte kolla om mina spikskor hade kommit, men de hade de inte... Och killen som stod i kassan snackade lte medan vi gick mot lagret, och sa då att, lite snoffsigt att: "De brukar ju ringa när de fått saker". Och menade typ att jag var otålig och borde vänta tills de hör av sig, sen frågade han om de skulle ha kommit nu?! Va... Ja, annars skulle jag inte vara där... Dessutom har de inte rigt de två senatse gångerna, fast det sa jag aldrig...

Kom hem och fixade med lite saker, bland annat så skrubbade jag bokstavligen bagagen på bilen. Och det blev bra sen tycker jag, sen tvättade jag och damsög den också, duktig Daniel som Johanna Berglund skulle ha sagt! 

Sen var det träning, och jag hade lite ont i min stortå efter att en nagel gått av... Så den var lite öm, så jag tod det ganska lungt, det var lite svårt, men det gick iaf. Sen skulle vi ha frekvens löpning, över hopprep. Alex var snabbast i början, men tipsade Mattias mig om vad han gjorde. Tydligen sprang han flackare än mig, vilket gjorde att han fick ner sina fötter i backan snabbare än mig, mindre tid i luften, alltså mer frekvent. Sist sa han "Fuck the teknik", så jag upprepade det han sa bara för skojs skulle och körde järnet! Tidigare hade jag sprungit på 3.70-3.60. Och när jag gick i mål sa roffe att jag fick 3.30. Det var fett najs att slå alex!

Nu ska jag sova, sen, eller imorn rättare sagt, så får jag se vad jag ska göra... Måste börja tänka på vad jag ska ha med mig när vi åker bort, för på Onsdag bär det av ned mot stockholm, och sedan vidare till Kroatien och Venedig! Arrrribaaaa! Som Speede Gonzales skulle ha sagt, i spanien då!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0